dingetjes.reismee.nl

Santa Monica pier

Hieperdepiep hoera 18 jaar alweer die meid.

Groot feest vandaag, maar eerst de dagelijkse boodschappen doen. Bij Ralph's. Die vinden is nog een hele onderneming. Maar we vinden na een flinke tour uiteindelijk een filiaal. We laden de kar vol met "groceries". Drinken vlees chips en een taart met kaarsen. 'S middags is de planning om naar Santa Monica te rijden.

Aangekomen zoekn we snel een parkeerplak op 4th street. Alle bezigheden (shops) zijn op 3rd street. Het weer is lekker cool zo'n 24 graden. We lopen lekker door de straten en Isolde's oog valt op de Cheesecake Factory. Daar moet gegeten worden. Om 18:00 zijn de magen knorrig en we lopen naar de lift van het restaurant. We wachten op een tafel buiten en drinken daarom wat aan de bar. Onze gastvrouw komt ons halen na zo'n 15 min. we hebben mooi uitzicht op mainstreet.

Uiteraard wordt er gezongen door het personeel van CF voor Isolde met het ijsje en 3 togo boxes verder staan we weer buiten en vervolgen we onze weg naar Santa Monica pier. Lekker uitwaaien het is er erg druk en je raad het ook hier is Pokemon Go erg populair.

De meisjes gaan in de West Coaster een hele uitdagende rollercoaster.

De avond zit er weer op, we zoeken de auto op en rijden richting thuis.

Marco

Gefeli !