dingetjes.reismee.nl

Strand Seminyak Bali

Vandaag lekker naar het strand. Althans voor de dames. Aan mij is dit niet heel erg besteed. We settelen ons in naar later blijkt de beroemde Beach Disco La Plancha. We huren twee bedden, waarvan we denken de prijzen zijn hier behoorlijk gestegen. Ondertussen zie ik een Indonesisch jochie met een voetbal waar hij op zit. Later blijkt hij het zoontje van één van de uitbaters van de stoelen verhuur. Ik schop tegen zijn bal, hij kijkt me geschrokken aan. Ik gebaar hem "kom voetballen". We trappen een 20 minuten met z'n tweeën een balletje. Daarna voegen zich twee personeels-leden bij het trap clubje. Ze zijn blijkbaar klaar met uitzetten van de stoelen. Als we weer zo'n twintig minuten verder zijn komen er nog twee Italianen een Kroaat en een Canadees/Engelsman zich bij ons clubje aanmelden. Al gauw worden er hoopjes zand gemaakt voor de doelen. De partijen worden verdeeld 4 tegen 4. Bij elke actie / Panna wordt vrolijk geklapt. Italianen zijn behoorlijk fanatiek en van porselein. Heb me kostelijk vermaakt. Ben alleen vergeten mezelf in te smeren, dus 's avonds is het au au onder de douche. Rond 17:00 worden de bedden ingeruild voor Bean Bages. En gaat de muziek op hard er staat een DJ onder de luifel live te draaien.


'S avonds lopen we weer naar ons beroemde "food court" Carry wil graag sateh eten. Er staat een karretje met Sate Padang, soort buffel erg lekker. Geserveerd met Longtong en een soort sateh saus maar met iets meer ketjap. Daarna schuiven we door naar een ander tentje waar we nasi eten met lekkere bij gerechtjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!