dingetjes.reismee.nl

Happy B'day Isolde in Seminyak

Vandaag is mijn kleine meid jarig al weer 19 jaar. Ze wil graag surfen en we zijn er al een keer geweest maar het is helemaal geen onprettig strand Seminyak. We spreken rond 08:30 af pff met een surf school. De komende dagen gaan we zeker vroeg uit de veren.
Carry heeft een adres via Tripadvisor gevonden Santai Surf school. Na wat heen en weer ge-email is het geregeld. Zij raad aan om de ochtend te nemen omdat 's middags voor beginners de golven te hoog worden.
Door de ochtend spits komen we zeker 20 min te laat aan, maar alle begrip. Bali is zo langzamerhand één grote verkeers file aan het worden.
De pakken gaan aan en er volgt een korte maar zeer duidelijke uitleg over hoe en wat op een surf board. Niet door zo'n jonge gespierde halfgod maar door een ervaren doorgewinterde "oude" rot.

De meiden gaan lekker de zee op en krijgen met instructeur ruim 2,5 uur les. Lekker moe en voldoen stappen ze het strand weer op en we liggen de rest van de middag languit op een bedje. De verkopers van kralenkettingen, schilderijen, massages en zonnebrillen van ons af te slaan.