dingetjes.reismee.nl

Aankomst Anaheim

Hoe dichter we in de buurt van Los Angeles komen des te drukker wordt het op de weg. Niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat hier 11,9 miljoen mensen wonen. Na vele kilometers woestijn is het uitzicht met de enorme reklameborden en hotels een fijne afleiding.

We rijden naar ons hotel in Anaheim, The Lemon Tree. De eerste indruk valt erg tegen, op de site zag het er allemaal erg mooi uit met een leuk terras voor ieder appartement. Ons appartement lag echter op 1 hoog, aan de achterkant en een buiten was er niet. Weer beneden bij de receptie laten we onze teleurstelling horen en vragen of er nog een andere kamer vrij is. Helaas, het complex is volgeboekt. We vragen ons geld terug en wonder boven wonder krijgen we dit ook nog voor elkaar. We checken snel even op internet en rijden dan naar.....je raadt het al een Best Western.

We nemen een duik in het zwembad, laten eten bezorgen en 'vergaderen' over waar we onze laatste 6 nachten zullen gaan doorbrengen. Niet ver bij ons vandaan logeert Bryana, klasgenootje van Isolde. We besluiten bij ze op bezoek te gaan en gelijk even te kijken hoe hun Hotel er uit ziet. Dit bljkt een zuster hotel van the Lemon Tree te zijn, The Pepper Tree

Laughing
. Maar dan met lichte appartementen en ieder appartement heeft een eigen patio of balkon. We kletsen lekker bij met de familie en checken vanaf morgen in, gelukkig dat is geregeld. Zo kunnen we gezellig nog een dag met Bryana en haar familie optrekken.(Isolde superblij)

Morgen naar Disneyland, yeeeeeh!