in disneyland van isolde

Vandaag naar Disneyland!!!!

wel spannend.

eerst moesten we een stukje reiden van het hotel ongeveer 10min. Toen we eindelijk bij de parkeerplaats aangekomen waren, gingen we met een bus naar Disneyland. Het was allemaal super goed geregeld.

Eerst gingen we helemaal naar het einde van het park waar allemaal huisjes waren van Mickey en z'n vriendjes. We maakte bij ieder vriendje een foto. Digna kreeg een high 5 van pluto de hond.

Wat een lekker buikje heeft hij toch

Wink

Daarna gingen we in een paar attractie's.

Toen kregen we te horen dat we kaartjes moesten hebben voor World of Color. Wij snel naar de rij om kaartjes te kopen, want het was zo snel uitverkocht. Er waren 3 shows en er was er al 1 uitverkocht en toen we in de rij stonden was de 2de show ook nog uitverkocht. nu kregen we om 23 uur ongeveer een show.

Maar eerst nog wat attracties, want het was nog lang niet 23 uur.

Eerst gingen we in een achtbaan in een neppe berg. Je ging eerst naar boven en dan ging je met bobslee naar beneden. Digna vondt het eerst wel spannend, maar toen ze er in was geweest wou ze gelijk nog een keer.

We gingen ook nog in een Wild water baan. Dat vonden we ook wel hele spannend want het zag er heel eng uit. Na een uur wachten in de rij konden we er in. het was een 8 persoons wagentje ofzo die rond was, dus er kwamen ook nog andere mensen in. Er kwamen twee kleine meisjes in en een moeder. En nog een man. De twee kleine meisjes waren heel schattig en telkens als er een grote golf kwam moesten ze heel erg lachen. Een van de twee meisjes had eerst een paar grassprietjes vast, maar toen ze klaar waren zat het meisje nog steeds met de handen of ze de grassprietjes nog vast had maar die waren al lang weg. Ook zeiden ze gelijk nog een keer nog een keer. We moesten daar heel erg om lachen.

We hadden ook nog een probleem dat we in een ander hotel moesten inchecken maar je kon maar tot half 1 s'nachts inchecken. En we wisten niet of we dat wel zouden redden, dus moest Walter om ong. 6uur naar het hotel om in te checken.

Wij zijn ondertussen nog naar de parade geweest en een paar kleine attractie's.

Toen Walter weer aankwam gingen Isolde en Walter in de Tower of terror, Hollywood tower. Ze vonden het allebei heel spannend en hadden niet verwacht dat het zo hard naar beneden en naar boven ging.

Daarna gingen we nog in een paar kraampjes en daarna was het al wer tijd om naar World of Color te gaan.

Digna was heel moe en viel bijna in slaap. Toen het eindelijk begon was ze wel weer wat drukker. Het was echt heel mooi met allemaal kleuren, disneypfilmpjes, vuur, en water. Het water kwam heel hoog, hogen dan de Tower of terror, Hollywood tower. Het was de moeite waard.

Daarna naar het hotel en lekker slapen, in het super mega grote king bed, waar ik isolde best wel jaloers op ben.

xx isolde

p.s. hier nog wat foto's

foto met cars en nog een andere auto waar ik helaas de naam niet meer van weet, dat deden we toen we naar de wild waterbaan gingen.

Er kwam een toer van high school musical 3, was heel leuk. Ze deden ze heel goed na.

Digna die klimt bij een speelplaats, die nagemaakt is van de plaats.Yosemety