dingetjes.reismee.nl

Op stap in Anaheim met de Family.

Vandaag doen we rustig aan. We zijn laat thuis gekomen van sensational Disneyland. We ontbijten laat en hangen lekker aan de zwembad rand. We kletsen met Oma, Henna, Elviera, Nienke, Bryanna en Resley. 's avonds rijden we achter de family aan naar de Gardenwalk Mall. Een vrij nieuwe mall. Daar aangekomen lopen we wat rond en gaan op zoek naar een restaurant.

Het wordt uiteindelijk de Fire & Ice. Dit is een modern wok restaurant waar de jongens en de meisjes achter een hete plaat met een doorsnee van 2,5 meter hun kunstjes vertonen. Dit zijn kunstjes want van koken hebben ze nog nooit gehoord. Als Carry de eerste keer haar kommetje met vlees en groente laat bakken is deze zodanig aangebrand dat we zeggen gooi maar weg.

Na een uurtje of wat gaan zoeken de meiden een mooi plekje op om naar het Disney vuurwerk te kijken. De ouderen krijgen de rekening van dit maal gepresenteerd. Deze keer met gratuity, een soort verplichte tip voor groepen.

Er is nog plek voor een toetje. Dus opgetogen gaan we met zijn allen naar de Cheese cake Factory. We nemen allemaal een lekker stuk cheesecake met een glas water.

Daarna is het tijd om op huis aan te rijden.