dingetjes.reismee.nl

Hoera Carry is jarig

Vandaag zijn we weer alleen, altijd even wennen. Isolde heeft zelfs een beetje heimwee gevoel naar Bryana en familie.

Maarrrr vandaag is ook mijn verjaardag!!! Yes weer een jaartje ouder

Frown
, ik voel geen verschil hoor!

Walter zorgt voor een lekker ontbijtje op bed en de meiden hebben stiekem een mooie kaart in chinatown gekocht met daarop mijn naam in chinese letters. Vandaag doen we het rustig aan. We blijven tot ongeveer 12 uur in de hotelkamer en rijden dan naar een outletmall waar we een B'gosh winkel vinden voor de baby van Dawn en Richard. Ook kopen we een beschermhoesje voor Isolde's mobiel met een spiegeltje als beschermfolie op het beeldscherm. Aangezien ik het vandaag voor het zeggen heb gaan we weer op tijd terug naar het hotel voor een frisse duik in het zwembad.

We eten Lobster mmmmm, de meiden zitten te griezelen maar walter en ik genieten.

Iedereen heel erg bedankt voor de vele sms'jes en mailtjes!!!!!

Liefs,

Carry

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!