dingetjes.reismee.nl

Laguna Beach

To the beach!

Op aanraden gaan we naar Laguna beach, ongeveer een half uurtje rijden vanaf het hotel. We vinden een parkeerplaats bij een van de sjiekste hotels aan de kust. We kunnen kiezen voor valet parking of free parking. We kiezen voor het laatste, voor nederlandse begrippen kun je hier redelijk voordelig parkeren.(5 dollar voor 3 uur)

Het strand is prachtig, de golven waanzinnig en de lifequard...... Je hebt hier tussen de rotsen kleine baaitjes met visjes, mosselen en krabbetjes, erg leuk om te zien.

Het water komt volgens Digna rechtstreeks van de noordpool brrr, maar als je eenmaal door bent is het heerlijk. De golven zijn enorm en de lifequard haalt regelmatig iemand terug uit de branding.

Naast ons horen we opeens nederlanders, die kom je werkelijk overal tegen. Een amerikaan getrouwd met een nederlandse uit Abcoude. Ze brengen hun oudste zoon voor een jaar naar de states. Ik weet niet hoe ik daar over een jaartje of 6 tegenaan zal kijken maar nu denk ik, no way Isolde en Digna!

Hier een paar foto's van dit prachtige strand, inderdaad een echte aanrader!

Aangezien het einde van de vakantie nadert zijn we het lijstje met wensen aan het afwerken voor de neefjes en nichtjes. Zoals je ziet is dit aardig gelukt: