dingetjes.reismee.nl

Nog de laatste attracties bekijken

De vakantie zit er bijna op. Vandaag willen we naar het Hollywood sign en naar de handafdrukken op Hollywood Blvd.

We gaan rond 10:00 op stap naar Griffith park 35 min. rijden volgens Igo. Vervolgens komen we na flink zoeken en nogmaals vragen aan bij the Observatory. Dit is de sterrenwacht pal aan de overkant van yep the Hollywood sign. Berg op is het aardig druk met auto's. Ik zet de meiden af rij een stukje naar beneden en loop de stijle heuvel weer omhoog.

Daar aangekomen zijn de meiden al weer ingepakt om naar de auto te gaan. Wil het toch eerst zelf zien. Een aardige mevrouw neemt van ons vier een foto's. bjzonder hoe de Amerikaan dit soort momenten aanvoelt.

Daarna rijden we terug richting beschaafde wereld. Hollywood blvd. Daarzetten we de auto in een parkeergarage. We gaan toch echt niet 10,- Usd betalen voor een uurtje staan. We lopen richting Chinees theater. Onze magen beginnen al weeer te knorren.

Bij het Chinees theater bekijken we de handafdrukken van de sterren van Harry Potter en Clark Cable. Vlak naast het theater is een groot winkelcentrum. We gaan op zoek naar een hapje. Al gauw belanden we in het Hardrock cafe. Daar worden we ontvangen met een... pieper. We lopen nog wat rond in de hal en bekijken de winkels. Het Hardrock cafe is pas een paar weken open laat de zeer vriendelijke ober ons weten. Onze vaste 'waitress' is met pauze.

We genieten van een goede lunch. Daarna vertrekken we richting hotel en zwemmen nog een rondje.