dingetjes.reismee.nl

Een lekkere rustdag

Ongeveer om 7uur werden we allemaal wakker. Lekker rustig aangedaan en uiteindelijk naar de ontbijtzaal gelopen.

Daar waren hele lekkere dingen zoals spek, ei en worstjes. (allemaal niet super gezond

Wink
) Helaas was er geen auto meer over waar we met z'n vieren in konden zitten om te ontbijten, maar wel een achterzitplaats waar Digna maar al te graag in wou zitten.

Na het ontbijten vond Isolde het natuurlijk heel erg leuk om even te gaan shoppen. Digna vond dat helemaal niet leuk, want die wou natuurlijk al gelijk weer zwemmen.

In het winkelcentrum (aventura mall) gelijk naar de abercrombie, hollister en dan de gilly hicks. Allemaal geweldige winkels. Gilly hicks zag er zo mooi uit met allemaal verschillende kamers en trapjes waar je heen moest lopen.

Bij abercrombie hebben we voor Digna een kort wit broekje en een roze t-shirt gekocht. Bij gilly hicks heeft Isolde een donker blauw t-shirt en een roze vest. Ook voor Julia h, Danea en Jesper zijn we al goed geslaagd. Daarna zijn we bij een foodcourt wat gaan eten. Helaas moesten we daarna al weer weg, terwijl we nog maar 1/8 deel van het winkelcentrum hadden gezien. Isolde concludeerde daaruit dat we nog 7x naar 'die' mall moeten gaan. Digna was blij dat we weggingen uit het winkelcentrum, want dan kon ze eindelijk lekker gaan zwemmen.

Onderweg naar het hotel zijn we nog naar een supermarkt gegaan. En uiteraard was die heel erg mooi. Een ben en jerry pot gekocht en wat bleek... De vriezer was te klein om de ben en jerry in de vriezer te stoppen.

Gelukkig hadden we een plan b en ging Digna bij een apparaat ijsklontjes halen. Afwachten hoe lang dat goed blijft.

Eindelijk liggen we bij het zwembad. Het water is heel lekker. Helemaal niet koud, je kon er zo in springen. En natuurlijk was het ook niet te warm. Daarna heel even snel naar het strand gelopen. Walter moest rennen, want die wou natuurlijk geen slippers mee en moest op blote voeten naar het strand. Je kunt wel raden dat het zand super warm was. In het zeewater was het ook al lekker warm. We denken dat het zelfs wel warmer kan zijn dan in het zwembad. Daarna weer lekker naar het zwembad, want dat zwemt toch beter. Wel was het water heel mooi transparant en kon je alles onder water goed zien.

Ongeveer iets na 6en waren we uitgezwommen. En gingen we naar de outbacksteakhouse.

Het eten was super lekker, maar helaas konden we niet meer. We waren zo op dat we bijna niks meer naar binnen kregen. Alleen Walter had het mee, want die had geen last van zijn jetlag en at lekker door.

Weer bij het hotel sliepen we al om half 10, terwijl Walter nog met de laptop bezig was.

Groetjes Isolde

Henny, Julia en Maurits

Happy birthday to you!!

Lieve Isolde, van harte gefeliciteerd meisje met je verjaardag!
Maak er een mooie dag van in Amerika.

Dikke verjaardagszoen, Henny - Julia en Maurits

De Hoekjes uit de beemster

Hoi van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst,wij gaan aanstaande nacht rijden naar Frankrijk. Bedankt alvast voor de uggs en we spreken of mailen elkaar,doei doei xxxx