dingetjes.reismee.nl

Happy birthday!

Om 8uur wakker. En ik ben jarig! Omkleden en de cadeau's uitpakken. Ik heb een kookboek met daarin taart cake's en koekjes van Digna gekregen. En van mijn ouders een wit hockeyrokje en een paar witte hockeysokken gekregen.

Daarna snel naar de ihop om te gaan ontbijten, want we hebben een lange dag te gaan. Ik wil namelijk de ducktour doen en nog naar de aventura mall gaan en daar dan bij de cheescake factory eten.

Om ongeveer 9uur zijn we bij de ihop, en hebben daar heel erg lekker gegeten.

Daarna door naar de ducktour, want daar moesten we om half 11 zijn. We gingen eerst een deel op het land en daarna een deel in het water. Heel leuk was het. We moesten namelijk steeds kwek kwek roepen en naar iedereen zwaaien. Hij vertelde heel veel en maakte heel veel grappen. Ook praatte hij veel te snel en kon je hem bijna niet verstaan. We zagen er hele mooie huizen en zelfs een dolfijn (of was het een haai?! Zijn vin zag er namelijk wel heel erg zwart uit) Bijna op het einde van de ducktour had hij gezecht tegen alle stelletjes die hij zach dat ze elkaar een kus moesten gegeven. Haha, ze deden het ook nog. Ook liet een man al zijn spieren zien en gooide een andere man recklame folders in de bus, al vondt onze leider dat niet zo leuk.

Op de terugweg weer naar ons hotel vertelt Digna dat er nog een verassing is. Ik niet wetent wat het is en maar moet gaan afwachten. Even lekker uitrusten in het hotel en opeens zegt Digna dat ze de verassing gaan pakken en ik mijn ogen dicht moet doen. Ik krijg een heerlijke taart met kaarsjes erop die ik moet uitblazen. Ook zingen ze nog even voor me.

Daarna om ongeveer half 4 willen we naar de mall gaan. Alleen Walter moet op het allerlaatste moment nog even douchen. Uiteindelijk gaan we om 4uur weg. We zijn bij de mall en splitsen even op. Digna en Walter gaan kijken voor een ipod touch en Carry en ik gaan even langs de victoria's secrets. Daar vertellen ze dat we ook naar de pink kunen gaan. Dat is de zelfde winkel als victoria's secrets, maar dan voor jonge meiden. Daar uiteindlijk geslaagd en daarna samen met z'n vieren naar de a&f gegaan. Uiteindelijk alleen voor Digna's meester een t-shirt gekocht. Want die wou er natuurlijk ook één, en Digna vondt het trouwens ook geweldig dat ze iets voor haar meester mocht kopen. Daarna nog een keer naar de gilly hicks gegaan, want die zou niet in Orlando zijn. Daar wel heel goed geslaagd. Digna paste de kleinste maat ook, dus dat was heel erg fijn. Ook heel toevallig was dat we net in de a&f een kortingsbon hadden gekregen voor de gilly hicks van maarliefst 20 procent korting. Dat is niet niks.

Uiteindelijk rond half 6 een tafel gekregen in de cheescake factory. Eten besteld en wat bleek... Onze ober was vergeten mijn eten door te geven. Wel 100x sorry gezecht en begint mijn moeder er ook nog over dat ik vandaag jarig ben. Voelt hij zich immers nog schuldiger. Komt ook nog eens de baas van het restaurant en zegt dat het hem ook heel erg spijt. Ook vragen ze of ik een supergrote salade wil en hoef ik mijn eten niet meer te betalen. Wij zelf hebben ook al 100x gezegd dat het niet erg is en dat iedereen een fout kan maken. Wel heerlijk gegeten en kunnen helaas geen taart meer op, want we zitten bomvol. Komter opeens heel veel personeel en zingen voor mij een verjaardagslied. Geheel in de cheescake factory stijl. Ook krijg ik nog een lekker bolletje ijs. (toch nog een toetje) Ook ga ik nog even op de foto met onze ober samen met mams.

Weer terug in het hotel zijn we uitgeput en gaan we lekker slapen. Een hele snelle dag was het, maar wel heel erg leuk!

Groetjes Isolde

P.s. Heel erg bedankt voor alle berichten die jullie hebben gestuurd voor mijn verjaardag!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!