dingetjes.reismee.nl

Blizzard beach

Voor het eerst in ons huis ontbijten. En we maken een lekkere tosti. En vandaag staat er op onze planning dat we naar blizzard beach gaan, dus dat wordt nog wat.

Om ongeveer 10uur aangekomen op blizzard beach zoeken we een plekje om onze zwemspullen neer te leggen. Dat is nog een hele klus, want het is er bomvol. We hebben gelukkig een plekje gevonden. Helaas niet met ligstoelen, maar wel met gewone stoelen. Ook zien we prive plekken die er heel mooi uit zien.

Eerste waterattractie die we nemen is een soort van rivier die om het waterpark heen gaat. Er zijn een paar plaatsen waar je er in kan en er dus geen rij is. Er zijn allemaal banden die er in de rivier zijn en die je kan gebruiken. Wat erg leuk was, was dat er ook tweepersoons banden waren, daar hebben we natuurlijk ook gebruik van gemaakt. Na een heel rondje te hebben gemaakt zagen we een waterattractie waar je met z'n vieren in kan zitten. Een grote ronde band. Na heel lang in de rij te hebben gestaan voor een skiliftje om naar boven te komen moesten we in nog een rij staan om in 'die' attractie te gaan die wij wilden. Carry werd al helemaal gek van de hitte, en wou bijna uit de rij stappen. Gelukkig waren we toen bijna aan de beurt en zijn we niet uit de rij gestapt. Uiteindelijk hele leuke attractie, waren je redelijk hard naar beneden gaat met allemaal bochten. Daarna lekker wezen eten, want het was voor ons alweer middag. Daarna allemaal verschillende attracties gedaan. (ik ga ze niet allemaal vertellen, dat zijn er veel te veel) Walter en ik wilden op een gegeven moment een waterattractie doen dat je een stukje stijl naar beneden gaat en dan weer een stukje horizontaal en dan weer stijl ga zo door. Mama en Digna vonden dat te eng en gingen nog maar eens die eerste attractie doen die we hadden gedaan. Na ongeveer 45 minuten wachten konden we in onze attractie die trouwens maar 10 seconden ongeveer duurde. Terug bij Carry en Digna wllden Walter en ik nog een attractie doen die zij niet durfde. Met veel moeite hebben we ze overgehaald en zijn we met z'n allen naar die attractie gegaan. Digna ziet op een gegeven moment de attractie die Walter en ik hebben gedaan en wil die toch dolgraag proberen. Met veel moeite hebben we Carry ook over kunnen halen en hebben we met z'n allen die attractie gedaan. Wel voor dat we in de attractie waren zagen we net voor ons een klein kindje van ongeveer 3 jaar en die wou die attractie ook doen. Heel klein was ze en we maakte ons zorgen of dat wel goed zo gaan. Gelukkig niets aan de hand. Nog heel even afkoelen en Digna nog 1 soort attractie doen en daarna weer terug naar ons huis. Want het was al weer 6uur en we waren allemaal verbrand.

Terug bij ons huis lekker taco's gegeten en natuurlijk weer wat ben en jerry gegeten. Daarna lekker nog een beetje geluierd en daarna weer naar bedje gegaan.

Groetjes Isolde