dingetjes.reismee.nl

Rustdag en premium outlet

Vandaag is het zaterdag, we hebben afgesproken dat we in de weekenden geen parken bezoeken, dan is het waarschijnlijk een gekkenhuis qua drukte. Eerlijk gezegd kan ik dat ook wel gebruiken na een dagje waterpretpark. Walter en de meiden vonden dat ik geen watje moest zijn en dus heb ik meerdere keren mijn angsten overwonnen

Wink
We kunnen dus lekker rustig aan doen. We hebben bijna geen last meer van het tijdsverschil en slapen dus lekker uit.

Dit huis is echt prachtig, als ik het zou kunnen meenemen dan was mijn droomhuis gevonden. De masterbedroom is waanzinnig groot met een bed waarin Walter en ik elkaar kwijtraken, een inloopbadkamer en kast, kortom alles wat een vrouw zich wensen kan. Zelfs een was draaien is geen straf, hier is namelijk ook een aparte ruimte voor. Zo te zien is het huis nog niet vaak gebruikt , de handdoeken voelen als nieuw aan en de meubels zien er nog erg nieuw uit.

Aan het eind van de ochtend rijden we naar een outlet-mall in Orlando. Langs de weg zie je veel reklame, restaurants en golfbanen, allemaal met veel kleuren en bombarie. Er vinden dan ook een paar kop staart botsingen plaats, probeer hier ook maar je ogen op de weg te houden.

We beginnen in de outlet bij Polo Ralph voor Walter, hij koopt hier de nodige shirts, sokken en ondergoed, ook nog een hoody, een overhemd en een paarse pet. Voor Digna en Walter worden er nog Vans en voor mij;Carry zomerse UGGS ingeslagen. Je wordt er echt hebberig van, de vans voor Digna kostten maar 10 dollar, die van Walter 40 dollar. Dat zijn wel andere prijzen dan we gewend zijn.

We rijden na een uurtje of 3 shoppen weer naar huis en plonsen gelijk het zwembad weer in, heerlijk afkoelen. In het huis is dag en nacht de airco aan en is het dan ook niet warmer dan zo een 23 graden. buiten is het zo een constante 35 graden. je begrijpt, we zitten graag binnen:)

In het huis zit op alle deuren die naar de tuin/zwembadopengaan een oorverdovend alarm. Als je deur wilt openen moet je een knop indrukken en heb je 10 seconden de tijd om naar buiten te gaan. Zo af en toe vergeet iemand het en schrik je je wezenloos. Dit alarm mag absoluut niet uitgezet worden, die amerikanen zijn als de dood dat er iemand in het zwembad valt en verzuipt.

We eten thuis de restjes van de taco's en wat noodels. Morgen nog een rustdag en dan hebben we maandag Kennedy space centre op de planning staan.

Oh ja en een brownie gebakken maar ja als je de oven op 100F zet en je denkt dat het Celsius is gaat het erg lang duren. Uiteindelijk is het resultaat jammy jammy.