dingetjes.reismee.nl

Kelly Park, Opopka

We besluiten de ochtend relaxed in te vullen lekker ontbijten, ik ben even naar de Publix gereden voor pancake meel en melk, en huishoudelijke dingen doen. Bij de Publix wordt me gevraagd of ik een donatie wil doen voor een inzameling 'Back to school' zoals zij dit noemen. Ik koop een brown paper bag met $ 4,- aan spulletjes en doe die in de verzamel ton. Blijkbaar zijn ze bij de Publix community aware.

Na het ontbijt zet ik de vuilnis buiten, de vrachtwagen komt op woensdag en zaterdag.

We zwemmen wat en besluiten rond 13:30 naar Kelly park te rijden. Veel gelezen op fora over dit natuurzwempark. We rijden met een zonnetje weg onderweg hebben we enorme regenbuien maar het is gelukkig erg rustig op de weg. We hebben bij de autoverhuur een optie genomen voor de Sunpass dus rijden we lekker op de linker baan door de foto apparatuur zonder te stoppen.

Aangekomen bij het park vertelt de medewerker dat we als we dat willen banden kunnen huren bij de lokale kroeg. Zo gezegd zo gedaan. We hebben alleen geen plek in de trunk voor alle banden.

Zodat Digna lekker ingebouwd zit. Je moet wel oppassen welke band je uitzoekt want sommige liggen al uren te bakken in de zon.

We rijden verder betalen $ 5,- entree bij het park en rijden bijna tot aan het water, ik gooi de meiden en de banden eruit en parkeer de auto. Als ik de auto in een parkeervak gooi hoor ik krak en schraap, dat zal de onder spoiler van de Dodge wel zijn.

We kleden ons om en duiken met de banden in het water. Wel aangenaam wennen. De temperatuur van het water is denk ik 20 graden.

Je kan hier lekker met de stroom afwaarts meedobberen, jan en alleman komt hier, het is er erg mooi. Natuur helder water mooie planten etc. en als kers op de cake waarschuwings borden dat je de Alligators niet moet voeren. We laten ons meedrijven met de stroom, lopen met onze banden naar het hoogste gelegen punt en laten ons nogmaals meevoeren. Het water is heerlijk he Car. De planten langs je benen iets minder.

Na een lekkere picknick doen we nog een klein rondje.

We zien hoe de lokale lifeguards, gewoon aanwezig, langs de kant op hun hoge stoelen,

instructie krijgen.

De banden laden we weer in de auto en rijden weer terug naar de kroeg. We leveren ze weer in en ik krijg mijn Pas die ik als borg heb afgegeven weer terug. Ik zie , als ik voor de auto langs loop, het knipperlicht aan een draadje hangen.

Het resultaat van mijn parkeer actie. Het onderschutbord is op gekruld en heeft de bumper en daarna het knipperlicht eruit gedrukt. Ik druk het knipperlicht weer op z'n plek en fix het schutbord.

Niets meer te zien. Daarna rijden we naar, het zal niet, de Florida Mall. We komen aan en zoeken meteen het foodcourt op, erge trek. Daarna werken we het bestellijstje af haha A&F.

We trekken vele malen onze plastic fantastic en vertrekken met vier tassen en drie stuiterballen naar ons huisje.

Reacties

Reacties

Henny, Maurits en Julia

En wat zit er allemaal in die tassen van A&F, zal Julia zich afvragen??
Jullie hebben weer een prima vakantie lijkt mij, als ik zo
al die verhalen lees. Very American. Enjoy!!

Groeten uit een niet echt zomers Nederland.

Henny, Maurits en Julia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!