dingetjes.reismee.nl

Sidewalk

Vandaag beginnen we de dag rustig, beetje zwemmen en de meiden kunnen hun hart ophalen met de programma's op disney channel. Alle series lopen net iets voor op Nederland, erg interessant dus

Wink
. We blijven tot een uur of 4 thuis en rijden dan naar de Sidewalk, dit is vergelijkbaar met downtown disney maar dan van Universal. De winkels hier verkopen veel Harry Potter souvenirs.

We lopen even rond en kijken of er plek is bij het Hard Rock Cafe voor een hapje eten, geen probleem, dit is werelds grootste vestiging met 2 etages. Het personeel ziet er gothic-achtig uit en de een is nog extremer dan de ander. We bestellen onze favoriet: Hard Rock Nachos, mmmm tot de laatste kruimel op.

Digna bestelt in vloeiend engels een orange juice, hahaha ze dacht dat ze fanta besteld had maar dit is toch echt fruit! We ruilen van beker, ik voelde me jaren jonger met de kids beker :).

Op de weg terug nog even naar de Publix voor wat boodschappen, Digna en Isolde doen erg geheimzinnig en lopen als een soort Totally Spice girls door de winke. Wat voeren ze toch in hun schild.....

Morgen naar ons laatste Disneypark: Typhoon Lagoon, hier zijn we 16 jaar geleden ook geweest, kijken of we nog iets herkennen.