dingetjes.reismee.nl

Typhoon Lagoon

We hadden ons voorgenomen om vandaag vroeg op te staan zodat we om half 10 bij Typhoon Lagoon konden zijn. Opstaan valt vooral voor de meiden niet mee, dat wordt nog afkicken, we rijden half 11 de parkeerplaats op. Het is lekker warm met af en toe een wolkje. Zuunig als we zijn kopen we een Free refill mok voor vier.

Die vullen we de hele dag met Lemonade of cola of fanta al naar wat ieders behoefte is. Bij Disney zijn ze niet gek. Op de mok staat een barcode die het refill apparaat eerst afleest en daarna de frisdrank en ijsklontjes onbeperkt afgeeft. Het gaafste wat we vandaag gedaan hebben is snorkelen in het Shark reef met de haaien en roggen. Dat klinkt heel spannned en is het ook. De haaien zijn vrij klein en zwemmen lekker over de bodem en zijn behoorlijk tam en gevoed. Ze hebben geen aandacht voor de snorkelaars boven hen. Wat wel leuk is zijn de Dory, je kent ze wel van Finfing Nemo, achtige vissen die zwemmen we langs je. Digna heeft er zelfs een aangeraakt. De wachtijden zijn niet zo lang, gelukkig het langste wat we meosten wachten was ongeveer 25 min. De drukte viel ons allezins mee. Tijdens een van onze cooky breaks kwamen we met een family uit St. Augustine aan de praat. Ouders met een zoon en dochter. Hij voormalig militair en zij huisvrouw. We vergeleken arbeidstijden vrije dagen etc. We moesten hard lachen want zoontje zei dat pap's Obama niet zo mocht, dat kon hij natuurlijk niet hardop zeggen! Nick had het niet zo met Obama omdat hij als voormalig militair zag dat er vele ontslagen zouden vallen door de bezuinigingen. Na dit gezellige onderonsje zijn we lekker gaan afkoelen in het golfslagbad.

En hebben daarna onze spullen gepakt en zijn richting parkeerplaats gelopen. Het begon aardig donker te worden en enkele spatjes kwamen al uit de donkere wolken en jawel het barste behoorlijk los. De weg naar huis met standje tien op de ruitenwisser en lekker aan de Publix pizza.

Thuis voor de buis kijken naar E!online naar mijn favorite reallife soap Coco loves Ice.