dingetjes.reismee.nl

Oldtown

Vandaag is zo een beetje de warmste dag sinds we hier zijn, ik denk dat de 35 graden wel bereikt is. Op TV zie je berichten dat niet iedereen de rekening voor de airco kan betalen, die staat namelijk al lange tijd op max. Zonder airco is het hier bijna niet te doen. We besluiten dan ook niet zo vroeg de deur uit te gaan en lekker in het huis en bij het zwembad te blijven hangen. Ook geen straf natuurlijk.

We zijn rond 5 uur in Old Town,

hier is een jaren 30 stadje in ere hersteld met allerlei winkeltjes.

Op zaterdag en zondag staan er zo een 50 oldtimers, opgepoetst
en met de eigenaar op klapstoeltjes ernaast, lekker pronken. Het zou Amerika niet zijn als er ook wat spektakel bij komt kijken. Er is een soort kermis met wel erg waanzinnige attracties, dit is echt te engvoor ons. Ernaar kijken geeftme al de kriebels.

Ter afsluiting van deze relaxte dag gaan we iets eten bij

Outpack Steakhouse, de vorige keer vielen we tijdens het hoofdgerecht bijna in slaap, een herkansing dus.

Het is erg druk, we krijgen een pieper mee de wachttijd wordt geschat op 35 minuten. Na 25 minuten kunnen we aan tafel. Digna probeert de junior ribs, weer iets nieuws voor op d'r lijstje.

Het word je hier allemaal erg makkelijk gemaakt, zelfs geld opnemen kan via de drive thru, dit geldt ook voor de apotheek(gelukkig niet nodig). Walter's collega Marcel heeft minder geluk bij aankomst in de USA struikelt hij en breekt zijn pols op 3 plaatsen. Walter skyped af en toe met collega Hans en is zo op de hoogte. Hopelijk kunnen Marcel en zijn gezin nog een beetje van de vakantie genieten.

Op de weg terug kopen we vlak voor sluitingstijd een nieuwe koffer, een echt disney exemplaar. Hopelijk past alles nu netjes in de koffers. We laten wel een tas achter, een onding zeg maar. De eigenaresse vertelde dat ze een keer in Amsterdam was geweest en in het Victoria hotel sliep, ons natuurlijk wel bekend!(zowel de pa van Carry als Nico hebben daar gewerkt) Ze verbaasde zich over de hoge prijzen in de horeca en ook van kleding. Gelukkig werkt dat voor ons andersom. Morgen de laatste kans om nog iets aan te schaffen, daarna namelijk nog een dagje KSC en dan naar Key Largo, daar gelukkig geen malls:)