dingetjes.reismee.nl

Naar de mall!

Rustig opgestaan en lekker ontbeten. We hadden ons voorgenomen om in de ochtend naar de mall te gaan. We zijn in de mall rond half 12 en gaan naar de gebruikelijke winkels. Dit is de laatste keer dat we naar de mall gaan dus alle dingen die nog op ons lijstje gaan moeten we afgestreept krijgen. Rond 2 uur gingen we eten bij de foodcoort in de mall. Na het eten zeg ik: 'Papa waar is ons A&f tasje?' En jaah hoor... Papa was hem vergeten toen hij op ons aan het wachten was. Rustig aan doen. Rustig aandoen. We krijgen te horen dat we naar de beveiliging moeten gaan en kijken of daar ons tasje is. En gelukkig, ons tasje is terecht en alles zit er nog in. Daarna weer naar ons huis gegaan. Eenmaal thuis was het al weer 5uur, en gingen we nog een beetje zwemmen. Daarna lekker een kippetje gegeten. Tot slot was het al weer laat en moesten we gaan slapen. Groetjes Isolde P.s. We hebben geen foto's, omdat de laptop is overleden:(.

Henny

A&F tasje vergeten, disaster!!!!! Wij zijn in Paris. Gisteren de A&F shop gespot met een enorme rij voor de deur om 17.00uur. Proberen het een dezer dagen opnieuw!

Groet Henny, Maurits en Julia