dingetjes.reismee.nl

Kennedy Space Centre

Vandaag hebben we weer een jarige, Carry is het feestvarken. De meiden en Walter zorgen voor een heerlijk ontbijt op bed en kadotjes worden uitgepakt. Een mooie portemonnee van Walter, een armband met bedeltje van Isolde en een Oscar award:)voor Mum van Digna. En nog een lekker luchtje van A&F. We willen op tijd de deur uit, want vandaag staat Kennedy Space Centre op het programma. We hebben een goeie dag uitgezocht, het is namelijk bewolkt en het weer ziet er dreigend uit. We beginnen met een tour, deze bestaat uit 2 onderdelen: een lanceerplatform en de Apollo. We bekijken diverse films en kunnen de space shuttle van binnen zien. Als we buiten komen regent het keihard en de bliksem en donder raast om ons heen. Gauw weer ergens naar binnn dus. Het wordt een attractie: een lancering in een simulator. Deze bootst de werkelijkheid erg goed na en is best wel spannend. Het was weer een heerlijke dag, die begon al vroeg met lieve sms'jes vanuit Nederland! Vandaag was de laatst dag in ons prachtige huis, morgen vertrekken we naar Key Largo.