dingetjes.reismee.nl

Laatste dag

Vandaag is alweer onze laatste dag. Wat is de tijd omgevlogen en wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Voor het eerst een huis gehuurd, dit was echt top en kan ik iedereen aanraden. Wat een luxe, je voelt je de koning te rijk. Miami Beach was weer heel anders, lekker herinneringen ophalen van onze reis met Sandra en Lucien, alweer 16 jaar geleden. Lekker hip en trendy. En deze dagen op de Keys zijn ook weer prachtig, het is hier een echt tropisch paradijs. Rustig, witte stranden, ik stel me voor dat het er op de Antillen ook zo uit ziet. Als er dan toch een eind aan de vakantie moet komen dan is dit zeker geen straf.

Het weer is deze vakantie wisselend geweest maar wel constant boven de 30 graden. Wisselend omdat het dan weer bewolkt, dan zonnig en af en toe flinke regen en onweersbuien. Op deze laatste dag wil ik graag nog even lekker in de zon, lekker aan een kleurtje werken. Na een heerlijk ontbijt, Digna kan hier zelf wafels maken, hup naar het zwembad. Het is zeker warm maar zon zien we vandaag pas vanaf een uur of 4 's middags. Op een klein regenbuitje na blijft het gelukkig wel droog. 's Avonds blijkt dat het zonnetje gewoon door de wolken heen heeft geschenen, we zijn goed verkleurd.

In de hotelkamer ligt een lijst met lokale restaurant, we zoeken er een uit. Je kunt hier buiten en binnen eten. We besluiten binnen te gaan eten, de laatste keer dat we buiten gegeten hebben zijn sommige van ons behoorlijk lekgeprikt door de plaatselijke muggen.

Het is een prachtige avond en we hebben een adembenemende zonsondergang. Op de vraag welke vakantie leuker of mooier was, Florida of Californie kunnen we allemaal niet echt kiezen. Deze vakantie was weer heel anders, in ieder geval relaxter. Hopelijk komen we nog een keer terug! Nog een laatste toast en dan naar het hotel, nog een laatste nachtje en dan mogen we weer ons eigen bedje opmaken.....