dingetjes.reismee.nl

Terugreis

Het blijft spannend. We proberen vandaag met Airfrance naar Parijs te vliegen en dan door naar Amsterdam. Deze vlucht is om 17:50 en staat er goed voor. De rechtstreekse vlucht is pas om 21:30 maar die is al overbooked.

We rijden rond 12:00 naar Miami airport en leveren daar de auto in bij Dollar. Alle spullen mee roept de medewerker en geeft ons vrolijk lachend onze receipt. We gaan naar boven, naar de American Airlines balie. Deze kunnen ons ook niet helpen want de vlucht is een code share met AirBerlin. Opgetogen gaan we naar de balie. Helaas hebben we geen interline agreement met AirBerlin en dus gaan we verder met onze tickets in de hand naar de Allitalia Balie. De medewerkers accepteren ons niet vanwege de bestemmingen op onze tickets. Miami-Atlanta-Amsterdam. We willen mee naar Rome en dan naar Amsterdam. Dan maar naar Lufthansa en bingo een vriendelijke medewerker heeft coulance, een collega van hem is vorige week met de KLM meegekomen. En we mogen in de A380, yippie! Helaas geen bewijs. We vliegen naar Frankfurt. We zitten een beetje verspreid in het vliegtuig maar we worden goed verschoven en de meiden zitten na de takeoff met z'n drieen bij elkaar. Na een comfortabele vlucht gaan we shoppen, dit keer bij de KLM met onze tickets. De baliemederwerker heeft het er moeilijk mee, weer de bestemming die niet klopt. Maar na navraag bij de station manager 4 lege stoelen yippie we are going home.

Ik zit naast een erg nerveuze Kazak. Hij woont in Duitsland en gaat op vakantie in zijn geboorteland. Hij houdt niet van vliegen

Julia Walters

Hoi allemaal, ik wens jullie een goede reis terug. Tot volgende week ! Groetjes, Juul.