dingetjes.reismee.nl

Ams - DTW let the good times begin

Vrijdag ochtend vroeg opgestaan. Sandra brengt ons weg naar Schiphol. Helaas de eerste vlucht geen geluk, zit bommetje vol

Frown

Maar de tweede vlucht naar DTW staat er goed voor of toch niet? We gaan het gewoon proberen er staat een 747 aan de gate. Deze vlucht heeft om te beginnen al een uur vertraging; sic. We zien dat er toch een aantal Delta standby's voor ons staan te wachten. Maar yep we krijgen toch mooi vier plekken.

Lekker tussen de mensen in op de middelste rij. Maar we klagen niet hoor.

Op DTW aangekomen zijn we te laat voor de aansluiting van 14:15 en als we de gok willen nemen om de avond vlucht te pakken weten we niet of we mee zullen komen. Het is immers morge de 4th of July alle Americanen willen dan thuis zijn om met het gezin de "holidays" te vieren. Dus wijs besluit nemen we een Days Inn op de luchthaven. De vriendelijke Delta medewerkers geeft ons een coupon en boekt onze vlucht om naar de 07:45 naar FLL. Onze bagage is zoek, maar zegt don't worry it is our "responsability" komt goed dus.

Op tijd in het hotel na lang wachten op een busje wat wel langs reed maar zonder de naam van het Days Inn logo.

Een prima kamer. Na wat oneenigheid over waar we dan wel zullen eten MaccieD of Burger King belanden we in het vrolijke restaurantje in de lobby van het hotel. Prima eten Honey roasted chicken, hamburger met Onion rings en nog veel meer lekkers.