dingetjes.reismee.nl

Best Buy Aventura en Coral springs Mall

Zondag waren we al even langs de Best Buy. Isolde heeft gespaard voor een laptop en dit geld wil ze goed besteden. Helaas hadden ze de HP waar haar oog op viel niet meer in de Best Buy in Sawgrass mill mall. Dus ben ik het internet op gegaan om te zien of er nog één exemplaar te verkrijgen was in Aventura. Ik dacht laat ik deze eens bestellen via internet en kijken of ik ze kan laten bezorgen in Coral springs. Helaas gaat dat niet zo eenvoudig. Omdat je een Credit card hebt met een niet Amerikaans adres gaat bestellen niet. Dan maar de telefoon gepakt en sales van Best Buy bellen. Een uiterst correcte en aardige man. Uiteindelijk met een fake adres in Houston, als dat maar goed gaat, de bestelling geplaatst. Oeps saldo tekort op de CC. Hoe kan dat nou. De teleurstelling droop over de telefoonlijn.

Dan maar even overleggen, want tenslotte is het 45 min rijden naar Aventura. Vlak voor 12:00 stappen we in de auto. En zonder files trappen we om 13:00 de deur van de BB in Aventura open. We kijken wat rond maar zien het gewenste model niet staan. Toch maar even een verkoper vragen. Hij geeft ons hoop "maybe it's on stock" loop maar mee. Naar een scherm type bekijken, moeilijk kijken fronsen, yep we are in luck nog 7 stuks in stock.

We rekenen af een zielsblije meid staat met in haar handen een eigen laptop voor school en thuis gebruik.

's middags rijden we naar de Coral Square mall lopen er wat rond en sponsoren Victoria secrets's Pink en Vans.