dingetjes.reismee.nl

Venetian Pool

VAndaag rijden we naar the Venetian pool in Coral Gables een klein uurtje rijden. We staan niet al te vroeg op en uiteindelijk stappen we om 11:00 in de auto. The Venetian Pool is een zwambad gevuld met spring water. Het zwembad is niet al te groot, eigenlijk is onze grootste zorg dat het vol is en dat we er niet meer in mogen. Gelukkig val het mee er stan een hoop mensen in de rij. Ik gooi de meiden er uit en probeer een parkeer plekje in de buurt te vinden.

Dat valt allezins niet mee. Uiteindelijk sta ik op een 10 min weg onder de bomen. Moet ik de straat naam nog onthouden of opschrijven? Neeeh dat onthoud ik wel

Frown
. Ik vervolg mijn weg naar het zwembad en de meiden staan nog in de rij het gaat niet zo snel met afrekenen. Binnen gekomen zijn er veel school klassen met begeleiding. Allemaal keurig nette jongens en meisjes.

Het water is heerlijk en het is niet al te druk binnen.

Na een aantal uren heerlijk dobberen luieren vertrekken we weer huiswaarts. Hmm ik wist toch zeker dat ik hier de auto had geparkeerd. In de verzengende zon lopen is niet leuk. Daar staat die dan netjes waar ik em heb achtergelaten. Toch een straatje verder. Had ik maar...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!