dingetjes.reismee.nl

Aventura Mall en Lauderdale by the sea

Het plan vandaag is eerst wat merken sponsoren in de Aventura Mall en daarna naar Lauderdale by the Sea rijden, een plaatsje waar we vorig jaar ook heb gelogeerd bij het Tides Inn motel.

Van Lisa hebben een pas gekregen van BJ's een soort Makro waar je ook goedkoop kan tanken. Dus vooruit met de geit. 3 mile rijden even wachten op een voorganger het is hier aardig druk. Hm hoe werkt dit. Aha pasje scannen daarna credit card in de gleuf, wat is u zipcode, even vragen aan die vriendelijke meneer. Dat hangt er vanaf antwoord hij waar u woont. Ja dat is nu de trick question. Hij noemt een paar nummers aja en dan schiet het me te binnen 33071. Wat je allemaal niet moet doen voor een korting van $ 3,-

Tank vol blij rijden we naar Aventura onder de rook van Miami. Een redelijk chique mall. Digna scoort Nike Air max voor een, ik denk, verkeerde prijs. Want dit model is in alle andere Footlockers $ 40,- duurder. Maar afijn we doen het ervoor. A&F en Hollister hebben geen leuke aanbiedingen. Het valt hier wel op dat het redelijk rustig is in deze winkels. Zal wel met de dollar te maken hebben.

We scoren 2 Five Guys hamburgers op het Foodcourt en Isolde probeert een chinese maaltijd te verorberen. Halverwege is ze maar gestopt.

Nu maar weer de auto in en op weg naar Lauderdale by the Sea. We rijden nog even langs de Tides Inn het ziet er druk bezet uit.

We parkeren de auto op een parkeerplaats, ook hier is het betaald parkeren $ 1,75 /u.

Lopen over het strand langs de schildpad nesten waar deze beschermd met een touwtje voor de toeristen zijn gemarkeerd.

In het centrumpje pakken we een bankje en een frozen yoghurt.

Lekker afkoelen.