dingetjes.reismee.nl

Napels & TGI Friday

Vandaag rijden we door Alligator Aly naar Napels een mooi stadje aan de Golf van Mexico. Het is zo'n anderhalf uur rijden op een kaarsrechte weg.

Op zoek naar een parkeer plek gooien we de spullen en samen met twee van de meisjes uit de auto om een mooi plekje op het strand te zoeken. Ik rij vervolgens drie keer langs een groot bord met Parking. De garage is nog lekker leeg een plekje zoeken is geen moeite.

Op het strand is het toch redelijk druk voor een doordeweekse dag. Een aantal dames verderop is druk aan het praten en slaat lekker koud bier achterover. Het water is heerlijk de stroming is lekker. Het water hier is ook niet al te warm net zoals in Miami beach maar dan zonder de zeewier.

Na een strand wandeling van een halfuurtje pakken we de boel weer op.

We gaan op zoek naar de pier eerst rijden we tegen het het van het Ritz hotel. Dus maar de navigatie naar de goede plek in Napels laten wijzen. Hierna rijden we langs veel woon gemeenschappen al dan niet met hek afgesloten.

De Pier is adembenemend van ver. Helaas afgesloten vanwege renovatie werkzaamheden.

We rijden terug naar Coral Springs via de Aly. De regen slaat hard tegen de voorruit inmiddels is het ook 10ºc in temperatuur gedaald.

Rond 20:30 komen we bij TGI aan waar het onnoemelijk druk is 20 min wachten. En het is koud binnen. gelukkig hebben we vesten meegenomen. En na onze wachttijd zijn we gewend aan de temperatuur en krijgen een mooie tafel vlak bij de ingang. Een heerlijk diner en een lekker toetje later rijden we voldaan naar huis.