dingetjes.reismee.nl

Dolpins Mall en Wynwood Miami

Vandaag rijden we maar weer eens naar een Mall. Voor ons een onbekende de Dolphins Mall in het Zuid westen van Miami. Het is zaterdag dus alles wat kooplustig is is er op uitgetrokken. We hebben moeite om een parkeerplek te vinden maar uit eindelijk slagen we. Wat zie ik als ik rondjes maak op de parkeerplaats een botenverkoop met een mooi selling point:

Geweldig niet! We lopen verder de mall in op zoek naar Nike Air max 2015 zwart en wit voor ons nichtje. Dikke stress want er moeten foto's worden verstuurd en Wifi is hier niet stabiel.

Uiteindelijk lukt het en iedereen is blij. Niet te meer om dat ik mijn derde paar Vans scoor in de Clearance sale. Thanks Kill. Het mooie van dit shopping centre is dat het in een vierkant is gebouwd en uiteindelijk kom je weer terug op de plek waar je 2 uur geleden begon.

Daarna eten we een hapje in het Foodcourt en vergokken we een aantal dollars in een slot machine.

We stappen de auto in naar een toeristisch plekje wat Digna heeft uitgezocht Wynwood. We rijden door South Miami de zwervers lopen en liggen hier op straat de buurt is wat mij betreft niet al te "safe". Maar als we verder rijden zien we al snel waar Wynwood voor staat.

Een artistieke buurt waar muurschilderingen de wanden op vrolijken met erg mooie stukken.

Eerst rijden we stapvoets rond maar nadat we merken ook andere toeristen hier de sfeer opzuigen stappen we uit en maken mooie foto's al dan niet geposeerd.

Met het ondergaan van de zon rijden we naar Ocean Drive om de uitgaanssfeer te proeven.

We worden geconfronteerd met schaars geklede dames al dan niet met uitpuilende lichaams delen en heren met sixpacks, waarbij ik het nodige commentaar te verwerken krijg

Frown
. Uiteindelijk scoren we een terrasje drinken wat genieten van het uitzicht en gaan tevreden weer huiswaarts.