dingetjes.reismee.nl

AMS - JFK of toch EWR

We staan rond 5:30 op want we worden door Madelon opgehaald en weggebracht naar Schiphol. Madelon is er om 06:15 wij zijn nog net niet klaar. Om iets na half zeven vertrekken we en al gauw worden we afgezet, we vervolgen onze weg naar de self service checkin en daar mogen we bij de balie inchecken. Het valt onze grond stewardes op dat Digna aardig wat scheuren heeft in haar broek. Toch even checken of het niet te erg is voor de standby van Delta. En ik heb nog zo gezegd nette kleren aan.

Cool
. Dan snel door naar de gate. Afwachten of we meekunnen naar JFK. De eerste vlucht was overboekt en de tweede stond groen. Maar bij de balie aangekomen valt het toch tegen alles zit vol.
Maar wat blijkt de meiden hebben geluk drie plaatsen vrij zij gaan mee en ik moet noodgedwongen blijven staan, Dit stemt sommigen in het gezelschap zeer verdrietig. Nog even wachten of er nog meer mensen hun ESTA niet hebben ingevuld maar helaas.
De meiden weg en ik vervolg mijn pad naar de DL49 naar JFK. ik ben netjes door de staf omgeboekt en vertrek vol goede moed. Maar na ampel wachten ook deze vlucht zit vol.

Dan maar gokken om de 15:00 vlucht naar EWR. Ik kom wat Delta staf tegen en ze zijn ook weer verbaasd mij te zien maar deze keer gaat het lukken in mijn ééntje zit ik op een mooie stoel op de Delta 149.

Een maaltijd en een snack verder stap ik op het hete Newark Liberty International Airport uit. Koffers ophalen en dan maar eens zien hoe we in het hotel komen. Een vriendelijke doch tandloze Walter helpt me aan een metro overzichtskaart en vertelt me waar ik naar toe moet. Ik trek een kaartje voor Penn station NY uit het apparaat en en 30 min sta ik in NY.

Daar trek ik een taxi chauffeur aan de kant en vertrek naar ons hotel. Deze chauffeur praat honderd uit over living statues wat te bezoekn wanneer en waar.

Na 20 minuten sluit ik mijn liefjes weer in mijn armen. Een gewoon reisdagje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!