dingetjes.reismee.nl

18/8 Fine Men's Salons

Ja ja de haartjes moeten ook gekapt worden. Na ampel zoeken op google maps de kapper uitgezocht op naam. Mijn kapper stelt zich voor en geeft me een hand. Hij is hier twee weken aan de slag, is vanuit Texas terug verhuisd naar Lake Forest. Hij kent Nl van zijn reizen met David Lee Roth, je weet wel van Van Halen. Hij praat honderd uit vraagt me van alles over de meiden en en passant knipt hij mijn haren.


Ondertussen scoren de meiden een aantal jurkjes bij Ross. En mijn behandeling wordt afgesloten met "Hot Towels" en een fohn beurt. Mijn coup ziet er niet onaardig uit al zeg ik het zelf.

's middag rijden we door naar Huntington beach. Het is er aardig druk aangezien we twee volle parkeerplaatsen moeten doorrijden om de auto te parkeren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!