dingetjes.reismee.nl

De Reis begint

Vroeg de bus gepakt naar Schiphol. Het inchecken geeft wat problemen de 'list' met IPB'ers isvol dus eigenlijk kunnen we niet meer op de vlucht listen. We komen onderaan de lijst met de vraag van de grond crew of we willen spliten omdat er maar 2 stoelen vrij zijn. Als puntje bij paaltje komt nemen we toch het besluit om niet te splitsen maar samen te gaan. Helaas zit het vliegtuig vol. Wij blijven als enige staan.

In een looppas naar de transfer balie listen op de KL605 de vlucht naar SFO. Daar komen we de aardige grondstewardes tegen die ons gelist heeft voor LA. Ze zegt jullie zijn te laat het is al 11:00 de vlucht is al gesloten. Pffff wat te doen nu!

We gaan ons beraden. Via Air France, terug naar huis, morgen weer proberen? We besluiten tickets via Charles de Gaulle naar LAx te halen voor de AirFrance vlucht. Terug naar de incheck balie we moeten ons listen op de AF vlucht. Ik wacht in de rij met een mobiel aan mijn oor. Van de supevisor horen we dat listen niet hoeft, zij list ons tussen de rijen door en collega's van haar maken voor ons een plek beschikbaar. Snel naar de gate. En oja onze bagage komt niet mee die is waarschijnlijk op de KL601 van KLM terecht gekomen. Om 14:30 stijgen we op naar CDG met AirFrance, yeah!! Ben zo blij met mijn collega's die hebben echt hun best gedaan voor ons. We landen krap 45 minuten later. Op CDG melden we ons voor de vlucht naar LAX. Wederom aardig personeel. We krijgen alle vier een plek, helaas niet naast elkaar maar niemand maalt hier om.

Even voor 19:00 lokale tijd landen we op Californische bodem wat een dag met veel spanning.

Onze bagage is door de vluchtwisselingen niet op de plaats van bestemming.

We zijn een dag eerder vertrokken dus ook een dag eerder bij de Avis autoverhuur. Doordat wij een reservering met airline korting hebben geboekt kunnen zij ons helaas niet voor die mooie

prijs onze reservering vervroegen. Dus met een mokkend gezicht, ook door het tijdsverschil, accepteren we de dubbele dagprijs.

Vermoeid rijden we door de zuid Californische heuvel in onze gloedniewe Hyundai Elantra,

0 Km op de teller, naar de Casablance Inn in San Clemente.

Alle Hoekjes....

Veel plezier en rij voorzichtig....
Groetjes uit een bewolkt en een beetje zonnige Zwitserland....eindelijk eens geen brandende zon!!
Peter en zooi zijn op weg om Boogie weg te brengen en wij,( A & Leo & Gino en ik ) naar de markt in MOrges...
Kusjes...

lia

Hoi,
Zelfs op de bb krijg ik een leuke impressie. Geniet ervan en thuis zal ik uitgebreid kijken en lezen. Wij genieten ook volop in bakkum.
Veel plezier! Lia en kids.