dingetjes.reismee.nl

2de reisdag nog geen koffers :(

We waren allemaal wakker, nog een beetje vroeg, want we hadden allemaal nog een beetje de jet lag. We hadden een lekker ontbijtje beneden gehaald, en gingen daarna in de auto om naar een winkelcentrum te gaan, want de koffers waren nog steeds niet aangekomen.

Eenmaal aangekomen in het winkelcentrum gingen we een paar winkels bekijken en Isolde wou gelijk al in de Abercrombie & Fitch winkel. Er was geen kinderkleding dus zouden we later wel naar een andere mall gaan. Maar eerst even wat eten bij Ruby's, dat was heel erg lekker!!! Er waren allemaal meiden met hele schattige pakjes aan met de kleuren wit en rood. Carry wist maar niet wat ze moest eten en vroeg aan 1 van de mensen wat ze zou kunnen eten. En ja hoor Carry had een lekkere hamburger.

Toen we weer bij het hotel aankwamen; gingen we even uitrusten en Carry weer gelijk bellen waar de koffers bleven, want we hadden bijna geen spullen en de onderbroeken waren ook al op.

Daarna gingen we even naar de supermarkt om wat eten te halen. We wilden wat lekkers te drinken en eten hebben. Het was moeilijk om wat te eten en drinken te zoeken dat niet heel veel was. We wilden wat Cola kopen maar we moesten gelijk al een XL fles kopen want er waren geen normale flessen.

Nu naar weer een mall, want we hadden nog steeds geen kleren en morgen wilden we al gaan zwemmen, maar dat zou niet kunnen lukken als we geen kleren hadden. Iedereen had iets gekocht, behalve Walter die kon nu niet zwemmen, maar daarvoor zouden we later wel een oplossing voor zoeken. Het was trouwens zo moeilijk voor Walter om een zwembroek te kopen want het mocht geen lange zijn, het moest z'n billenknijper zijn.

Toen kwamen we weer bij het hotel aan en we waren zo moe dat we niets meer gingen eten en gewoon gelijk gingen slapen.

Morgen weer lekker naar het zwembad en een beetje uitrusten van al dat drukke gedoe.

Van Isolde xx