dingetjes.reismee.nl

Lekker chillen in San Clemente

Vandaag moeten we wennen aan het tijdsverschil. We zijn vroeg wakker 4:00 daarna slapen we nog wat uit. We nemen een lekker ontbijt. Pancakes met syrup en een bagle cream cheese.

Daarna lopen we naar het strand 10 min. We lopen in de branding. Er is summercamp, meisjes en jongens met grote surfboard proberen onder begeleiding de golfen te bedwingen. We lopen terug door San Clemente. Onder weg eten Digna en ik een softijsje deze smaakt erg naar benzine he Dig!. Omdat onze koffers nog steeds niet terecht zijn koop ik, Walter onder protest een US model zwembroek. Daarna gaan we naar het hotel en yippie de koffers zijn terug, daarna nemen we een frisse duik.

Bij het zwembad ontmoeten we Jerry een vriendelijke amerikaan hij is voor zijn rust in het hotel. Hij heeft een hartoperatie ondergaan, hartritme stoornis. Hij geeft ons allerlei tips over waar te eten en wat leuk is om te zien.

We besluiten om te gaan eten bij Tommy's, mash potatos and gravy. Carry met een steak en Walter met meatloaf. Daarna gaan we lekker op tijd ons bedje in.