dingetjes.reismee.nl

lekker naar San Diego

Vandaag gaan we naar San Diego en de zee.

We werden wakker gingen lekker wat eten en drinken, daarna een uur in de auto om naar San Diego te gaan. Toen we aangekomen waren moesten we eerst een plekje voor de auto zoeken, want alles zat vol. We zijn eerst naar Old town San Diego gereden, dat is een van de eerste nederzettingen in Californie.Gelukkig er was nog een plekje. Daarna zagen we een kleine markt. Daar zagen we allemaal leuke hebbe dingetjes. Digna had oorbellen gekocht die handgemaakt van glas waren. In Old Town hebben ze de authentieke gebouwen staan zoals een oude school en een tabakswinkel. Toen hadden we een lekker ijsje gegeten met een ijshorentje. Hmmmm lekker!!!!

In Old town hebben we heerlijk gegeten bij Bara saloon een mexicaans restaurant. Joseph onze ober zeer vriendelijk mij iets te handtastelijk. Vonden de meiden ook.

Daarna gingen we naar het strand in Coronado beach een eiland t.o. San Diego. Alweer moesten we een plekje zien te vinden want het was ZOOO druk! Aangekomen bij het strand was het heel mooi. Digna had heel veel kokkeltjes gevonden.

Dit strand bij Coronado beach lijkt wel alleen voor diegene aangelegd die ook een appartement in de hoge flatgebouwen heeft. Een afgesloten complex met een zwembad.