dingetjes.reismee.nl

Rustig dagje in de Mall

Vandaag blijkt dat we nog een extra dagje in San Clemente te hebben geboekt. Deze gebruiken we dan maar om te kijken of we de verzoekjes van neefjes en nichtjes kunnen inwilligen. We gaan naar de Mission viejo Mall. Dit ie een redelijk chique mall. Winkels zoals Prada, Louis Vuitton en Chanel worden nog redelijk druk bezocht. Veel Japanse, denk ik, en oosterse toeristen. Maar waar Isolde wil scoren is de Abercrombie & Fitch winkel. We ruiken em al van ver. Daarna gaan we naar de South Coast plaza Mall en eten wat op de foodcourt.

Daarna naar het hotel inpakken en voorbereiden voor de trip naar Las Vegas.

Nico Hoek

hoi Carry en Walter en kids
Zouden jullie als jullie nog naar abercrombie gaan, willen kijken voor een polo lange mouw of vest voor leoniek & voor lonneke een polo korte mouw of vest.
Het liefst de kleuren zwart blauw of wit.
Gr.

Buuf Paula

Hi guys!! Zo te lezen vermaken jullie je prima!!!
Hieperdepiep hoera voor Isolde!!!! Misschien kunnen W&C jullie zakgeld in Las Vegas wat opkrikken door een gokje te wagen.
Samedi kwam me vorig week 2 x ophalen bij ons in de tuin want hij wou naar binnen. Lief he? Piu is een straatmadelief hoor. Vrijdag komt Teuntje cavia van Henny, Maurits en Juul logeren. die durf ik denk ik niet zo lekker te kroelen. Genietze, kus Paula