dingetjes.reismee.nl

Reisdag San Clemente viva Las Vegas

Lekker ons laatste ontbijt in San Clemente gegeten, om 10:00 in de auto voor ongeveer 460 km. Nog even langs de 7 Eleven voor wat proviant. Ja niemand gaat zonder zonnebloempitten op pad he Isolde. Na ongeveer 200 km komen we langs Barstow je raadt het al een oude bekende outlet. Mag de card weer laten flappen. Na een snelle lunch bij de KFC zie ik bordjes ghost town. Nu dacht ik dat Calico dichterbij Bakersfield lag dan bij Barstow. Dus doen we een bezoekje en betalen we 18,- usd. Het is hier sidderend. Een liter water per persoon per kwartier. We houden het niet lang vol gelukkig hebben de 'winkeltjes' wel airco. Na wat foto's vervolgen we onze weg naar Circus Circus Las Vegas. Aangekomen parkeren we onze auto in de Skytower parkeergarage, ons geluk dichtbij onze hotelkamer bleek achteraf. Probeer maar eens je weg te vinden in dit Casino/Hotel/pretpark. Uiteindelijk vinden we de lobby. Waar we vriendelijk worden in gechecked. We krijgen een kamer op de 29e etage, best spannend. In de lift hebben we het gevoel dat we gaan opstijgen. We doen een rondje zwemmen en gaan daarna de strip op. Wat behoorlijk tegenvalt het is warm en de eerstvolgende eetgelegenheid lijkt wel mijlen ver weg.