dingetjes.reismee.nl

Isolde is 12 jaar !!!!!

Rustig opstaan is er niet bij Isolde is jarig en we vieren het in Las Vegas. Eerst maar de kado's. Een mooie agenda en een map voor d'r spulletjes van Digna en van paps en mams die lang gekoesterde wens. Daarna gaan we lekker ontbijten, Isolde waar wil je ontbijten? Maakt niet uit...... Dus met z'n allen naar de IHOP, voor de ingewijden International House Of Pancakes. Daar moeten we even in de rij en daan gaan we voor de scrambled eggs, hash browns, pancakes & bacon. We zeggen tegen de waitress dat Isolde jarig is, Oja zegt ze ' do you want the free icecream and the birthday song?' Wij natuurlijk jaaaa. Dus na het ontbijt komt de voltallige bediening onderleiding van de Hopman voor Isolde zingen en klappen. Wij filmen en Isolde onder tafel.

Daarna zijn we naar de M&M store gereden. Eerst naar de 'oude' fabriek en daarna naar de winkel op de strip. Je kunt altijd je auto op de free parking kwijt maar vervolgens wordt je door een hotel geleid. In dit geval de MGM. Wat helemaal niet tegenvalt. Zo'n hotel is eigenlijk een pretpark op zich.

Wat ons doet besluiten 's avonds terug te komen en onze auto in het Venetian te parkeren. Een luxe hotel waar ze de kanalen van Venetie hebben nagebouwd met 'echt' daglicht binnen.

Daarna naar buiten om te genieten van de show voor het hotel van Treasure Island. Twee piratenboten die zogenaamd met elkaar aan de haal gaan. Tijd voor het avondeten bij restaurant Gilly's Grill vlak achter de show, dus om 22:30 kunnen we nog een keer genieten.

Al met al een drukke verjaardag. Iedereen bedankt voor de sms'jes telefoontjes en mail (kaartjes). Isolde heeft genoten van alle aandacht op afstand.