dingetjes.reismee.nl

Bezoek aan Yosemity National park

Zo'n rustdag hakt er aardig in voordat we op pad gaan en ontbeten hebben is het 11:00, geen probleem. Ik stuur de auto naar het Tourist information center in Mariposa, wat zo'n 45 minuten van de ingang van het park ligt.

Dus met goede moed stappen we weer de auto in en gaan op pad. Rond de ingang is het erg druk met auto's. Een parkeerplekje vinden is erg moeilijk. We spreken een Amerikaan aan 'are you leaving?' Erg sympathiek houdt ie vervolgens zijn plek vrij totdat wij er zijn.

We parkeren de auto. Lopen naar de visitors village eten een lekker broodje en gaan daarna op pad voor een 'hike' naar de lower fall.

Daar is het zo ongelooflijk druk. Drukker dan in het Circus Circus zwembad in Las Vegas. We lopen door en maken de wandeling af, mooie natuur met veel geurende dennenbomen. We nemen de bus terug naar de auto.

Op de terugweg worden we door de IGo-navigatie van de higway afgeleid, een kortere route. Deze route wordt op een bepaald moment zo smal. 'Als we hier maar geen maar auto's tegen komen' en ja hoor net om een bocht zien we een dame de chauffeur van een MPV achteruit gidsen. Een takelauto notabene moet passeren. Ik zeg tegen Carry maak een foto, dit is het resultaat:

Annemiek van Raamsdonk

hallo allemaal, wat ziet het er allemaal indrukwekkend uit!!
dit is wel een leuke manier om jullie te volgen, je begrijpt dat dit vanaf nu ook gaat gebeuren. wel opvallend..., veel winkel bezoek aan shopmalls etc! hoe doen jullie dat toch, geef me tips. geniet er nog maar van.
xxx Annemiek